DE CE SĂ ALEGEȚI JuristPRO
JuristPRO
- administrează toate dosarele de instanță, precum și actele interne, petițiile și sesizările, cu caracter necontencios, care se pot transforma automat în dosar de instanță.
Aplicația permite ordonarea acestora după criterii diverse și conexarea/ disjungerea dosarelor pentru accesul mai rapid de la un dosar la altul.
JuristPRO administrează și gestionează documente, termene, costuri și activități la nivel de dosar.
Dosarele pot fi monitorizate în permanență pe portalul just.ro și pe portalul ICCJ.
FACIL ȘI COMPLET
GESTIONARE, MONITORIZARE, SINCRONIZARE DOSARE
Cel mai facil și complet instrument de Gestionare și Monitorizare a dosarelor. Sincronizare date dosar cu portalurile de specialitate.
Importul dosarelor
beneficiarului se poate asigura automat prin intermediul aplicației, utilizatorul având posibilitatea de a prelua informatiile din dosare de pe portal.just.ro sau scj.ro, opțiune prezenta sub denumirea de „selectare sursa: dosare online”.
De asemenea, importul se poate realiza într-un timp foarte redus, din fișier MS Excel, urmat de asocierea câmpurilor din document cu denumirile câmpurilor din aplicație, apoi selectarea dosarelor vizate și finalizarea procedurii.
PRECIZIE A INFORMAȚIILOR
IMPORT AUTOMAT AL DOSARELOR BENEFICIARULUI
Precizie în procedura de import a dosarelor beneficiarului, asigurată automat prin intermediul aplicației
Posibilitate de a atașa legislația
care stă la baza formulării unei acțiuni într-un dosar de instanță,
practică judiciară și jurisprudență similară
, precum și de a consulta
date din Buletinul Procedurilor de Insolvență
despre o parte aflată în procedură de insolvență (sau despre care există indicii că ar intra în procedură de insolvență).
LEGISLAȚIE PERMANENT ACTUALIZATĂ
POSIBILITATEA ATAȘĂRII DE LEGISLAȚIE LA DOSAR
Supremația legii, susținută prin posibilitatea atașării de legislație, jurisprudență sau practică judiciară, la dosar
Filtre multiple și usor de aplicat
- facilitați complexe de căutare a dosarelor şi a înregistrărilor din cadrul acestora, după criterii precum: Număr/An dosar, Parte, Interval dosar, Obiect dosar, Instanţă, Complet instanţă, Avocat, Stadiu dosar, Cost, Legislație aplicabilă în dosar etc.). Câmpul de căutare rapidă permite găsirea dosarului vizat prin simpla introducere a numărului/anului dosarului sau a părții.
Facilități complexe de
căutare a dosarelor
, după toate elementele descriprive sau de conținut.
INSTRUMENTE DE CĂUTARE
CĂUTARE RAPIDĂ ȘI COMPLEXĂ LA UN CLICK DISTANȚĂ
Posibilitate de
alocare a drepturilor particularizate pe dosare (drepturi de consultare, modificare) de către utilizatorul de tip administrator, pentru consilierii juridici din subordine
și de auditare a activității juridice litigioase, inclusiv pentru structurile teritoriale subordinate, din afara instituției.
Din motive întemeiate de securitate, niciun document din cadrul aplicației nu poate fi accesat decât pe baza de autentificare. Mai mult, documentele BPI în format PDF sunt accesibile prin URL criptat, care nu poate fi accesat de alte părți.
STRATEGII DE SECURITATE
NIVEL RIDICAT DE SECURITATE, RAPORTAT LA DOSAR
Nivel ridicat de securitate, prin acordarea de drepturi particularizate la nivel de dosar și consultare istoric activități pe dosar
CALENDAR DE EVENIMENTE
IMPORTANTA RESPECTARII TERMENELOR
Calendarul de evenimente
reprezintă agenda activităţilor și termenelor dintr-un anumit interval de timp (zi, săptămână, lună, per utilizator, per unitate etc.).
Conducătorul instituției poate vizualiza atât prin intermediul Calendarului, cât și prin
Notificarea automată
afișată odată cu lansarea aplicației, care sunt datele asociate termenelor în dosarele repartizate fiecărui utilizator.
Menținerea la curent cu termenele și respectarea acestora prin consultarea Calendarului de evenimente
Rapoarte de activitate, statistice și la nivel de client/dosar, ce pot fi exportate în MS Excel
✓ raport pe fiecare departament și user
✓ rapoarte ce conțin termenele și taskurile de îndeplinit
✓ raport de cost pe fiecare dosar de instanță
✓ raport configurabil în funcție de materii, obiecte, stadii, dosare etc.
RAPOARTE PERSONALIZABILE
INFORMAȚII CENTRALIZATE, ADAPTATE LA CERINȚE
Adaptate la cerințele concrete ale utilizatorilor, Rapoartele constituie o importantă sursă de informații centralizate
TERMENE, ATENȚIONĂRI SAU ALERTE
EVITAȚI ÎNTÂRZIERILE PRIN NOTIFICĂRI SMS ȘI E-MAIL
Termenele procedurale şi atenţionările
- pot fi adăugate prin alegerea datei dintr-un calendar şi notifică utilizatorul la accesarea aplicaţiei asupra necesităţii depunerii actelor în timp util la dosarul cauzei sau prezentarea în instanță ori în fața altor autorități.
Alerte SMS și E-MAIL
- pentru termenele din dosare, modificările care apar în dosarele monitorizate pe portalul instanțelor, pentru atenționările personalizate, adăugate de utilizator la dosar și pentru anumite activități pe care trebuie să le desfășoare în legătură cu dosarul. Setarea frecvenței de atenționare poate fi aleasă individual din setările utilizatorului.
Fixarea de termene procedurale, atenționări și alerte SMS și E-MAIL – pentru evitarea întârzierilor