Nou ! Daca sunteti client CTCE S.A. puteti plati ON-Line facturile de abonament LEGIS la adresa magazin-online.ctce.ro. Pentru a avea acces la facturi si plati trebuie sa creati un cont aici
SIMEC

SIMEC

Sistemul integrat de management economic SIMEC asigura beneficiarului posibilitatea de a utiliza un program structurat pe module care formeaza un sistem unitar, elaborat in mediul .Net. Modulele cuprinse in cadrul sistemului

integrat de management economic SIMEC sunt:

Managementul Financiar-Contabil

  • gestionarea documentelor primare emise si primite;
  • operatiuni casa lei/valuta care stau la baza registrelor de casa, operatiuni de banca lei/valuta care stau la baza extraselor de cont);
  • preluarea platilor si cheltuielilor pe articole bugetare, care vor fi utilizate în generarea executiei bugetare;
  • registru de casa, liste cu încasari, respectiv plati; listele pot fi emise pe conturi sintetice si analitice pentru perioade alese de catre utilizator;
  • importul automat al notelor contabile generate de modulele existente;
  • diverse tipuri de balante;
  • întocmirea notelor contabile, prelucrarea acestora si obtinerea automata a situatiilor de iesire cerute de legislatia contabila: Registru de casa, Fisa de cont, Fisa sah, Registrul jurnal, Cartea mare;
  • editare formular bilant si anexele la bilant nr: 15, 18, 20;
  • posibilitati de cautare si selectie dupa diverse criterii;
  • permite salvarea periodica a datelor, pe diverse medii de stocare, pentru siguranta;
Managementul Bugetar
  • lucrul simultan cu mai multe bugete;
  • mentine istoricul rectificarii bugetare;
  • situatia executiei bugetare: deschis, consumat, ramas;
  • editarea fiselor de credite bugetare: sintetice/analitice;
  • editare anexa 14;
Managementul Partenerilor (Furnizori/Clienti/Debitori/Creditori)
  • Modulul FURNIZORI realizeaza:
    • preluare facturi;
    • preluare plati;
    • actualizare parteneri;
    • lista facturilor de la furnizori;
    • lista platilor catre furnizor;
    • balanta analitica/sintetica si fisa analitica/sintetica la nivel de furnizor;
    • evidenta facturilor restante dupa termene de scadenta.
  • Modulul CLIENTI realizeaza:
    • preluare facturi emise;
    • preluare încasari;
    • actualizare parteneri;
    • lista facturilor emise;
    • evidenta încasarilor;
    • balanta analitica/sintetica si fisa analitica/sintetica la nivel de client;
    • evidenta facturilor neîncasate dupa termene de scadenta.
  • Modulul DEBITORI realizeaza:
    • preluare documente debitoare;
    • actualizare parteneri;
    • balanta analitica/sintetica si fisa analitica/sintetica la nivel de debitor;
    • generare nota contabila;
  • Modulul CREDITORI realizeaza:
    • preluare documente creditoare;
    • actualizare parteneri;
    • balanta analitica/sintetica si fisa analitica/sintetica la nivel de creditor;
    • generare nota contabila;

 

Informare GDPR

Atunci când folositi serviciile noastre, ne încredințați date cu caracter personal. Înțelegem că este o mare responsabilitate și ne străduim să respectăm drepturile de confidențialitate ale vizitatorilor on-line. Cunoaştem importanța furnizării unui mediu sigur pentru informațiile pe care le colectăm și vă oferim putere de decizie în privința acestora. Consultaţi politica noastră despre Prelucrarea datelor cu caracter personal

Închide
Sediu Central:
610076 Piatra Neamt, Neamt
Bld. Decebal, nr. 32
Nr. Telefon:
0233-211.020(secretariat)
0233-206.575(fax)

Certificare ISO

Testati Acum GRATUIT!