Nou ! Daca sunteti client CTCE S.A. puteti plati ON-Line facturile de abonament LEGIS la adresa magazin-online.ctce.ro. Pentru a avea acces la facturi si plati trebuie sa creati un cont aici
GoPrim

GoPrim

GoPrimGoPRIM este prima si singura solutie software integrata care asigura managementul unitar al tuturor proceselor din cadrul unei institutii publice locale, disponibila si in varianta serviciu.

 

  Varianta “Software as a service”

 

Alternativa in gestionarea eficienta a activitatii din organizatia dumneavoastra

 

 

“Software as a service” (SaaS) reprezinta un mod de livrare de software sau mai degraba un mod de livrare de servicii (bazate pe software) prin care beneficiarul plateste pentru utilizarea serviciului/software-ului si nu pentru detinerea lui (modelul clasic prin licente). Aplicatiile software sunt gazduite, administrate  si intretinute  de catre un furnizor de solutii software si pot fi accesate prin intermediul Internetului,  pe baza de abonament. Plata abonamentului se poate realiza lunar sau anual.

In comparatie cu achizitia unei licente software traditionale, structura de plata esalonata pe baza unui abonament este unul dintre cele mai importante avantaje pentru institutiile publice. O cheltuiala lunara este mult mai usor de prins in bugetul previzionat decat plata unei sume mari, intr-un singur moment de timp. Un alt mare avantaj al acestei „externalizari de servicii de specialitate”, este eliminarea costurilor generate de infrastructura hardware, hosting, licentierea de baza, securitatea datelor, suportul , intretinerea legislativa.

 

Functionalitati de baza

    •  Managementul relatiei cu cetateanul– furnizarea de servicii online cetatenilor prin intermediul mijloacelor electronice

 

    • Managementul fluxurilor de lucru- automatizareacolaborarii intre participantii implicati in derularea unui proces

 

  • Managementul documentelor– inregistrarea tuturordocumentelor in format electronic

 

 

 

Componente

  •               goTaxManagementul taxelor si impozitelor locale
  •               goAgricol– Managementul Registrului  Agricol
  •               goSocial – Managementul procesului de Asistenta Sociala
  •               goCivil – Managementul procesului de evidenta a populatiei si  stare civila
  •               goUrbanism- Managementului procesului de Autorizare a Executarii lucrarilor de constructii, Urbanism si Amenajarea Teritoriului
  •               goJuridic– Managementul actelor cu caracter juridic
  •               goRegistratura– Registratura electronica
  •               goSAL – Managementul procesului de salarizare
  •               goPetitii– Managementul petitiilor cetatenilor

 

              goAudiente– Managementul audientelor

 

Furnizorul de servicii asigura buna functionare, mentenanta (update-ul legislativ) si integritatea datelor solutiei software. In cazul in care cerintele organizatiei nu sunt satisfacute, iar serviciile nu au valoarea promisa, se poate aborda o alta solutie fara abandonarea structurii hardware existente.

 

Exista de asemenea posibilitatea de a „incerca” solutia pe o perioada limitata inainte de a o achizitiona, in urma careia se va decide daca cerintele organizationale sunt satisfacute.

 

Avantaje GoPRIM in varianta SaaS

 

  • Tehnologie web, arhitectura centralizata, administrare rapida
  • Model de lucru “Multiorganizatie” : Organizatia mama - subordonate
  • Server de raportare integrat
  • In conformitate cu legislatia in vigoare
  • Posibilitatea de cautare multicriteriala
  • Acces facil, prietenos, permanent (24 de ore din 24)
  • Istoric al tuturor operatiilor
  • Micsorarea riscului de achizitie si a costurilor, eliminarea costurilor de licentiere
  • Servicii software de specialitate – gama larga de domenii, management de flux de lucru intern, management de documente si servicii electronice online catre cetateni
  • Baza de date unica - toate datele se duc intr-un singur loc, unde pot fi regasite usor
  • Acces rapid si comod catre cele mai noi tehnologii – prin serviciul de software, inovatiile ajung la utilizator intr-un timp scurt si fara costuri sau probleme, atat din perspectiva software, cat si hardware, in timp ce in cazul software-ului traditional, timpul de asteptare pentru o versiune noua si imbunatatita este foarte mare.
  • Securitate si confidentialitate

 

Beneficiile sunt foarte clare si mult mai multe decat in cazul unei implementari traditionale. Comunitatile de utilizatori sunt cea mai buna sursa de exemplu a unei implementari reusite.

 

In consecinta, raspunsul la intrebarea De ce SaaS si nu o aplicatie software traditionala poate fi elaborat astfel: depinde de gradul de personalizare dorit, de complexitatea proceselor interne, de timpul de implementare necesar si de bugetul de investitii. Toti acesti parametrii cresc semnificativ de la varianta Software-as-a-Service la varianta clasica pe licente. 

 

Va propunem cresterea performantei actului administrativ printr-un pachet software integrat ca o solutie strategica pe termen lung care va eficientiza procesul de management in activitatea dumneavoastra interna si in relatia cu cetateanul.

Sediu Central:
610076 Piatra Neamt, Neamt
Bld. Decebal, nr. 32
Nr. Telefon:
0233-211.020(secretariat)
0233-206.575(fax)

Certificare ISO 9001: 2008

ISO 9001: 2008-Sistemul de Management al Calitatii-Nr. 958 -  Societatea are traditie în domeniul software si relatii de lunga durata cu clientii. Toate aceste aspecte constituie avantaje certe ale societatii oferindu-i o piata de desfacere în dezvoltare. 

Testati Acum GRATUIT!