Nou ! Daca sunteti client CTCE S.A. puteti plati ON-Line facturile de abonament LEGIS la adresa magazin-online.ctce.ro. Pentru a avea acces la facturi si plati trebuie sa creati un cont aici
Aplicatii Economice

IMTAX - Impozite si taxe locale

Produsul informatic permite GESTIONAREA BUGETULUI LOCAL DE VENITURI PROVENITE DIN IMPOZITE SI TAXE prin stabilirea, urmărirea şi încasarea impozitelor şi taxelor locale de pe teritoriul unei localităţi, ce se constituie ca venituri proprii ale bugetelor locale.

Produsul informatic IMPOZITE ŞI TAXE LOCALE are următoarele funcţiuni:

  1. Identificarea surselor de venituri. Se  identifică toate categoriile de impozite şi taxe constituite conform legii 571/2003(CODUL FISCAL) si  aprobate conform hotărârii consiliului local.
  2. Identificarea cuantumului impozitelor şi taxelor locale, conform legilor şi hotărârii consiliului local (cotele de impozitare şi termene de plată).

    Citeşte mai departe: IMTAX - Impozite si taxe locale

Salarii

Produsul informatic gestionează datele de personal necesare prelucrărilor ulterioare (marcă, loc muncă, salar tarifar, sporuri, etc.), precum şi datele specifice (pontaje, acord, etc.), face calculele necesare

(calcul concedii medicale, calcul concedii de odihnă, calcul avans, etc.), păstrează baze de date de istoric şi editează toate listele aferente (state de plată, centralizatoare, fluturaşi, fişe fiscale, istoric, etc.) în formatul dorit de utilizator.

Avantajele produsului sunt legate de :

  • posibilitatea configurării de către utilizator a elementelor componente ale salariului brut şi a elementelor de reţineri;
  • posibilitatea efectuării de către utilizator a unor modificări legislative ( limite de impozitare,cuantumuri deduceri  personale,procente retineri somaj/asigurari sociale/sanatate,etc.) calculul mediei pentru concediii medicale;
  • crearea de baze de date si borderouri necesare la plata salariilor prin card bancar;

    Citeşte mai departe: Salarii

VMG

Produsul informatic rezolva activitatea de inregistrare si urmarire a dosarelor aprobate ce indeplinesc conditiile legii privind venitul minim garantat si celelalte tipuri de ajutoare acordate, conform legislatiei in vigoare (Legea 416/2001, Norme Metodologice 25/2001, HOT. 1099/2001, OTU. 6/2002; OTU. 121/2002).

Ancheta sociala, din dosarele aprobate de comisie, constituie fondul de date gestionat si se constituie pe urmatoarele categorii de informatii:

  • titular si componenta familiei acestuia;
  • veniturile realizate din vanzarea sau inchirierea bunurilor personale si documentele aferente;
  • cuantumul veniturilor pentru membrii familiei titularului;
  • forma de ajutor preferata (in bani sau in natura).

Citeşte mai departe: VMG

Alocatii

Produsul informatic rezolva activitatea de inregistrare si urmarire a dosarelor aprobate ce indeplinesc conditiile legii privind Alocatiile complementare si monoparentale (OUG 105/2003, Norme Metodologice ).

Ancheta sociala, din dosarele aprobate de comisie, constituie fondul de date gestionat si se constituie pe urmatoarele categorii de informatii:

  • titular si componenta familiei acestuia;
  • cuantumul veniturilor pentru membrii familiei titularului;

 Produsul permite stabilirea cuantumurilor pentru:

Urbanism

Produsul informatic “Urbanism” este destinat personalului din directiile specializate ale administratiei publice locale care se ocupa de autorizarea lucrarilor de constructii. S-a avut in vedere in primul rând urmarirea

metodologiei impuse de legislatia in domeniu dar si transpunerea ei intr-un mod usor de  aplicat, coerent si eficient.

Functiile aplicatiei:

  • Inregistrarea datelor (solicitantului) din cererile de emitere de certificate de urbanism (CU).
  • Redactarea automata a formularului pentru avizul structurii de specialitate (unde este cazul).
  • Inregistrarea datelor (emitentului) cerute pentru emiterea CU.
  • Redactarea automata a CU.
  • Inregistrarea datelor (solicitantului) din cererile de emitere a autorizarilor de constructii (AC).
  • Redactarea acordului unic.

    Citeşte mai departe: Urbanism

GoPrim

GoPrimGoPRIM este prima si singura solutie software integrata care asigura managementul unitar al tuturor proceselor din cadrul unei institutii publice locale, disponibila si in varianta serviciu.

 

  Varianta “Software as a service”

 

Alternativa in gestionarea eficienta a activitatii din organizatia dumneavoastra

 

Citeşte mai departe: GoPrim

Contabilitate

Produsul informatic asigura acoperirea principalelor zone de interes din domeniu si anume cele privind EXECUTIA BUGETARA si GESTIUNEA BUGETARA  ,respecta prevederile OMFP 1917/2005 

(cu toate modificarile ulterioare !) si are in componenta urmatoarele module informatice :

A. CASA/BANCA
1.- preluarea soldului la implementarea aplicaţiei
2.- preluarea documentelor specifice contului de CASA /BANCA cu specificare articol bugetar
3.- editarea jurnalului de Casa cu sold la sf. de zi şi lună , cu preluarea automată în luna următoare
4.- editarea situaţiilor zilnice (sau pt. o anumită perioadă a mişcărilor) cu calcularea automată a soldului
5.- situaţia centralizată pe zile, cu detalierea pe conturi corespondente
6.- generare NOTA CONTABILA pentru preluarea în editarea BALANŢEI CONTABILE.

Citeşte mai departe: Contabilitate